بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان 09130081735

بایگانی

ضد آفتاب آلوئه ورا

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ

ضد آفتاب آلوئه ورا

- محافظت از پوست در مقابل اشعه های مخرب نور خورشید.
- ای اس پی 30
- بی رنگ
                               

 

ضدآفتاب

Aloe Sunscreen

- قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید، خطر ابتلا به سرطان پوست یا پیری زودرس پوست را افزایش می دهد. برای کاهش این خطرات، به طور مرتب از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که عامل محافظت پوست از نور خورشید (SPF) در آنها، ۱۵ یا بیشتر از ۱۵ باشد.

وقتی خورشید شروع به تابیدن می کند، همه چیز بهتر به نظر می رسد، اما این اشعه های طلایی رنگ خورشید، آسیب هایی را نیز به همراه دارد. امروزه می دانیم که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید چه خطراتی را به دنبال خواهد داشت. پس باید به دنبال محصولاتی بود که به بهترین و با کیفیت ترین نحو ممکن، ما را در برابر خورشید محافظت کنند.

کرم ضد آفتاب آلوئه سانسکرین، همان محصولی است که به دنبالش هستید. این لوسیون ضد آفتاب که علم جدید را با مواد طبیعی در هم آمیخته است، لوسیونی بسیار اثرگذار برای نرم کردن و مرطوب نمودن پوست است و از پوست شما در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کند. لوسیون ضد آفتاب آلوئه، با برخورداری از عامل محافظت از خورشید (SPF 30) مانع آسیب رسانی اشعه های «یو وی آ» و «یو وی بی» می شود و در عین حال، پوست را نرم می کند. ضد آفتاب آلوئه که از ژل غنی شده و خالص آلوئه ساخته شده است، رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و از این جهت، مرطوب کننده ای بسیار عالی است.

    محتوا: ۱۱۸ میلی لیتر

روش مصرف:

 این محصول را آزادانه برای تمام قسمت های پوست که در معرض تابش آفتاب قرار دارند، استفاده کنید. ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید استفاده شود. ۸۰ دقیقه پس از شنا یا تعرق بدن، این محصول را دوباره مصرف کنید، و در حالت عادی نیز، هر دو ساعت یک بار، پس از خشک کردن بدن تان با حوله، بلافاصله از این لوسیون استفاده نمایید.

 

قیمت قبل از تخفیف 235.000 تومان

تلفن تماس و پشتیبانی 09130081735

لطفا نظرات خود را بیان کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی