بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان

بهترین لوازم آرایشی بهداشتی | ضدآفتاب خمیردندان فوراور در اصفهان

خرید فروش قیمت بهترین لوازم آرایشی بهداشتی دنیا ضدآفتاب مام خمیردندان فوراور در اصفهان 09130081735

بایگانی

روغن معطر کرییر

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۴۹ ب.ظ

روغن معطر کرییر

به دست آمده از روغن نارگیل.
روغن دانه کنجد، روغن هسته زردآلو.

 

روغن کرییر

Forever Essential Oils Carrier Oil

«روغن معطر کرییر فوراور» یک مایع نرم کننده سبک است که با برخی از بهترین آنتی اکسیدان‌ها و مواد طبیعی تقویت شده است. روغن حامل، در اصل حاوی یکی از مشتقات روغن نارگیل (به نام تری گلیسیرید کاپریک/ کاپرالیک) است که بی رنگ و بی بود بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود. این روغن به دلیل بی بو و بی رنگ بودنش، حاملی ایده آی برای روغن‌های حیاتی و خالص ما است. روغن حامل فوراور با ویتامین‌های آ، سی، و ای و همچنین با روغن گل گاو زبان، روغن گل رز هیپ، روغن کنجد و روغن هسته زردآلو تقویت شده است. این ترکیبِ قدرتمندِ ویتامین‌های آنتی اکسیدان و روغن‌های طبیعی، جوانی را به پوست باز گردانده و در عین حال، حامل خواص روغن‌های حیاتیِ فوراور نیز هست.

پایه‌ی واقعی روغن حامل فوراور، عصاره صد درصد طبیعی و استریلیزه شده‌ی برگ آلوئه باربادنسیس است که به طور طبیعی به پوست نفوذ کرده و آن را تغذیه می‌نماید. این روغن، یکی از طبیعی‌ترین حامل‌های موجود در طبیعت است. فرمول روغن حامل فوراور به گونه‌ای است که همخوانی کامل با هر یک از روغن‌های حیاتی فوراور دارد و از این رو خواص منحصر به فرد روغن‌های حیاتیِ فوراور را به حداکثر می‌رساند.
نکته‌ای کلیدی که وجه تمایز فرمول منحصر به فرد فوراور در این محصول است، عبارت است از ترکیب گل رز هیپ،دانه کنجد،هسته زردآلو، آلوئه ورا و ویتامین ای. این ترکیب منحصر به فرد، به روشی عالی از پوست مراقبت کرده و نفوذ عمیق‌تری به پوست می‌کند تا بتواند تاثیرگذاری فراوانی داشته باشد.

دستورالعمل مصرف:

۲ تا ۴ قطره از هر یک از روغن‌های حیاتی فوراور را در یک قاشق چایخوریروغن حامل فوراور حل کنید و آن را فقط به صورت موضعی یا به عنوان خوشبوکننده مورد استفاده قرار دهید.

ترکیبات:

تری گلیسیرید کاپریک/ کاپرالیک؛ توکوفریل آسیتات؛ عصاره رزا کانینا؛ روغن دانه کنجد (سیسامون ایندیکوم)؛ روغن هسته زردآل؛ عصاره برگ آلوئه باربادنسیس؛ رتینیلپالمیتات،آسکوربیلپالمیتات، بیسابولول، توکوفرول،لسیتین،روغندانهگل گاوزبان،روغن گلیسینسجا (سویا).

هر بسته حاوی ۴ اونس/ ۱۱۸ میلی لیتر

 
تقویت شده با کاپریلیک تری گلیسیرید (به دست آمده از روغن نارگیل)
اسکوالنس، روغن رز هیپ، روغن دانه کنجد، روغن هسته زردآلو
فاقد پارابن

 

قیمت قبل از تخفیف 366.000 تومان

اسپری ضدآفتاب
اسپری ضدآفتاب صابون آواکادو
خمیردندان ادکلن زنانه

تلفن تماس و پشتیبانی 09130081735

لطفا نظرات خود را بیان کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی